04.07.2011

favoritt-ting part 2

Nå tenkte jeg meg at jeg skulle fortsette på mine favoritt-ting. Så her kommer de:
HUDØY det er en øy jeg har vært på hver sommer de siste tre årene. Man er der bare i 12 dager men man blir alikevel veldig godt kjent med folkene som er der.

SOMMER jeg elsker sommer, og jeg syns det skulle vært sommer hele året. Det er litt for kort og kald sommer i norge, syns jeg.

LOST jeg og pappa har helt fått dilla på lost det er kjempe spendene, og vi har sett sesong 1, 2, 3, og nå holder vi på å se sesong 4. Jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei av lost.

P.S. Det ble desverre ikke noen bilder på dette inlegget fordi jeg ikke har noen bilder av tingene. Og jeg skal begynne å legge ut flere bilder i senere innlegg, har vert så dårlig på å legge ut bilder i det siste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar